Bugün test yaptırdım uzun yola çıkacaktım. İnşallah negatif çıkar.
Güncelleme :
Bugün hastaneye gitmek için şehir arabasına bindiğimde çok kalabalık vardı ayakta bile yolcu vardı çok sıkışıktı bende bir anda karar değiştirip vazgeçtim topluluğa girmemek için, Akşam tekrar
112 aradım o kadar görüşmemize rağmen bana kendiniz gelmeniz
Sosyal mesafe, maske falan demeye başladı artık benden günah gitti diyerek yarın sabah yola çıkacaktım.
Ardından
Aile hekimi telefon numarasını bulup durumu izah ettim. Bana 112'den gelmeleri gerekir dedi kesinlikle gelmesi gerekir dedi ama gelmiyorsa yapacak bir şey yok kendin gideceksin durumu anlatırsın dedi. Pazar günü de yola çıkacağım artık sabah isterse araba tıklım tıklım dolu olsun benden günah gitti gideceğim diye düşünürken
şimdi farkettim burnum koku almaya başladı
Şimdi bakıyorum da hiç bir şey öyle söylendiği gibi değil, hastaneye gidince test yapılacağı bile meçhul... 07.08.2020: Burnum koku almıyor diye konu açmıştım. -->
https://www.r10.net/off-topic/244978...post1077717635
Hala
burnum koku almıyor bayramla beraber yıllık izine çıkmıştım Memleketime geldim tek başıma kalıyorum.Haftaya çalışacağım için virüse yakalandıysam da kendimi geçtim başkalarına bulaştırmak istemediğim için test yaptırmak istiyorum. Bugüne kadar niye gitmedin gibi bir şey derseniz de evde kalıyorum zaten dışarı çıkmıyorum.
Geçen gün
112 ile görüştüğümde il dışından geldiğiniz için test yapma ihtimali yüksek olsa da kesin konuşamam dedi. Yarın bir
aksilik olmazsa Bartın devlet hastanesine gideceğim.
Hastaneye gidince nasıl test yaptırabilirirm. Daha önce test yaptıranlar veya bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
Pazar günü yola çıkacağım...