• 06-08-2020, 04:50:03
    #10
    Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes evdeyken, sokağa çıkma yasağı varken 2k civarı vaka vardı. Her şey serbest olduktan sonra, sahiller kaynarken aylardır 1k vaka olması size nasıl mantıklı geliyor?
    Ben yorumum da mantıklı geldiğini söyledim mi? Nereden çıkardınız acaba? Mantıksız olduğunu kanıtlayan somut bilgiler varsa getirin bakalım. Sen tabipler birliğisin lafla iş yapacaklarsa o iş yaş.
  • 06-08-2020, 04:54:19
    #11
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki haftalarda göreceğiz hocam sahillerin etkisini, daha 8-10 gün dür sahiller dolu, 10 gün sonra belli olur etki edip etmediği. Şu an çoğu insan taşıyıcı moddunda olabilir, hastalık ardından geliyor. Ayrıca ben kesinlikle sıcaklarda virüsün yayılım hızının düştüğüne inanıyorum.

    Sokağa çıkma yasağı zamanında bilgisizlik vardı, çoğu insan hiç temasım olmadığı halde hasta oldum diyor zira şu an bilinçsizce de olsa daha temkinli davranıyoruz. O gece ekmek almaya gidenlerin kaçında maske vardı, kaçı ellerini yıkamıştı..vs
    2 temmuz - 15 temmuz arası ayvalık tarafında 15 gün kadar kaldım ve inanın sahiller hiçte boş değildi. 8-10 gündür bayramdan dolayı ekstra bir yoğunluk olabilir fakat 1 ay öncede öyleydi. Üniversite sınavı bittiğinden beri zaten genel olarak bir yoğunluk var tatil beldelerinde. İnsanlar şehirlerarası sürekli yolculuk halinde. Bilinçsizlik kısmına da maalesef çok katılmıyorum. Maskenin, temizliğin ve sosyal mesafenin önemi ilk günlerden beri televizyonda, İnternette hemen hemen her alanda vurgulanıyor sonuçta.
  • 06-08-2020, 04:56:20
    #12
    Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yorumum da mantıklı geldiğini söyledim mi? Nereden çıkardınız acaba? Mantıksız olduğunu kanıtlayan somut bilgiler varsa getirin bakalım. Sen tabipler birliğisin lafla iş yapacaklarsa o iş yaş.
    Hocam attığınız mesaj size mantıklı geldiğini hissettirdiği için ben öyle bir yorum attım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Haklısınız veri açıklaması gerekiyor fakat karşısında koskoca bir bakanlık varken nasıl veri açıklayacaklar? O cesareti bulabileceklerini sanmıyorum maalesef. Umarım açıklanan sayılar gerçektir ama inandırıcı gelmiyor ne yazık ki...
  • 06-08-2020, 04:58:02
    #13
    Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam attığınız mesaj size mantıklı geldiğini hissettirdiği için ben öyle bir yorum attım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Haklısınız veri açıklaması gerekiyor fakat karşısında koskoca bir bakanlık varken nasıl veri açıklayacaklar? O cesareti bulabileceklerini sanmıyorum maalesef. Umarım açıklanan sayılar gerçektir ama inandırıcı gelmiyor ne yazık ki...
    Şuan ki vakalar sadece Ayasofya'nın Asıl şenlik 2 hafta sonra.
  • 06-08-2020, 04:59:56
    #14
    Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan ki vakalar sadece Ayasofya'nın Asıl şenlik 2 hafta sonra.
    Olan bizim üniversitelere oldu. Oturmadığımız eve aylardır boşa kira veriyoruz bu gidişle vermeyede devam edeceğiz...
  • 06-08-2020, 05:02:03
    #15
    Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olan bizim üniversitelere oldu. Oturmadığımız eve aylardır boşa kira veriyoruz bu gidişle vermeyede devam edeceğiz...
    Maalesef ki öyle. Fakat her şey atlatıldığı gibi bu zor günlerde atlatılır inşallah.
  • 06-08-2020, 05:15:44
    #16
    Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 temmuz - 15 temmuz arası ayvalık tarafında 15 gün kadar kaldım ve inanın sahiller hiçte boş değildi. 8-10 gündür bayramdan dolayı ekstra bir yoğunluk olabilir fakat 1 ay öncede öyleydi. Üniversite sınavı bittiğinden beri zaten genel olarak bir yoğunluk var tatil beldelerinde. İnsanlar şehirlerarası sürekli yolculuk halinde. Bilinçsizlik kısmına da maalesef çok katılmıyorum. Maskenin, temizliğin ve sosyal mesafenin önemi ilk günlerden beri televizyonda, İnternette hemen hemen her alanda vurgulanıyor sonuçta.
    Vurgulanıyor olduğu uygulandığı anlamına gelmiyor hocam. Halen daha maske takmayan bir sürü insan var dışarıda. Bakın daha 3 gün önce burada dolmuş şoförünü maske takın diye yolcuları uyardığı için bıçakladılar: https://www.tv100.com/balikesirde-mi...i-video-507777 2 temmuz - 15 temmuz' kalabalık diyorsanız şu an ki halini görseniz şok olursunuz bence.

    Ayrıca ben denize 1 sokak mesafede yaşıyorum, buna rağmen bırakın denize girmek için evden çıkmayı markete gitmek için bile çıkmıyorum zira hem işimi evden yapabiliyorum hemde ne evdeki ailemi de de bir başkasının hayatını riske atmak istemiyorum. En sevdiğim hobim yüzmek ancak bu sene yüzmemeyi tercih ettim, gelecek günler düzel olsun diye. Ama insanların bu keyfi umursamazlığı beni deli ediyor, hiç kimsenin umurunda olmadığı gibi bir de beni yargılayanlar var çevremde. Ben kendimce önlem alıp sürecin en az hasar ilet atlatılması adına bireysel sorumluluğumu yerine getirmenin derdindeyim.
  • 06-08-2020, 05:23:42
    #17
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vurgulanıyor olduğu uygulandığı anlamına gelmiyor hocam. Halen daha maske takmayan bir sürü insan var dışarıda. Bakın daha 3 gün önce burada dolmuş şoförünü maske takın diye yolcuları uyardığı için bıçakladılar: https://www.tv100.com/balikesirde-mi...i-video-507777 2 temmuz - 15 temmuz' kalabalık diyorsanız şu an ki halini görseniz şok olursunuz bence.

    Ayrıca ben denize 1 sokak mesafede yaşıyorum, buna rağmen bırakın denize girmek için evden çıkmayı markete gitmek için bile çıkmıyorum zira hem işimi evden yapabiliyorum hemde ne evdeki ailemi de de bir başkasının hayatını riske atmak istemiyorum. En sevdiğim hobim yüzmek ancak bu sene yüzmemeyi tercih ettim, gelecek günler düzel olsun diye. Ama insanların bu keyfi umursamazlığı beni deli ediyor, hiç kimsenin umurunda olmadığı gibi bir de beni yargılayanlar var çevremde. Ben kendimce önlem alıp sürecin en az hasar ilet atlatılması adına bireysel sorumluluğumu yerine getirmenin derdindeyim.
    Siz en doğrusunu yapıyorsunuz hocam. Biz gittik ama ne yazık ki bir şey anlamadık. Bagajda şemsiye ve sandalye ile boş ve sakin yer aramakla geçti günler Plajların bu halini görünce insanların bu kadar umursamaz olmasına anlam veremiyorum kimsenin canının kıymeti yok galiba.
  • 06-08-2020, 05:32:11
    #18
    "Ay" mı? İnsanların rahatlığına bakılırsa, fazla iyimser gördüm sizi