Hocam herkes evdeyken, sokağa çıkma yasağı varken 2k civarı vaka vardı. Her şey serbest olduktan sonra, sahiller kaynarken aylardır 1k vaka olması size nasıl mantıklı geliyor?
Ben yorumum da mantıklı geldiğini söyledim mi? Nereden çıkardınız acaba? Mantıksız olduğunu kanıtlayan somut bilgiler varsa getirin bakalım. Sen tabipler birliğisin lafla iş yapacaklarsa o iş yaş.