Vercheing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artan Vaka Sayısı.
21
●492
- 06-08-2020, 04:54:192 temmuz - 15 temmuz arası ayvalık tarafında 15 gün kadar kaldım ve inanın sahiller hiçte boş değildi. 8-10 gündür bayramdan dolayı ekstra bir yoğunluk olabilir fakat 1 ay öncede öyleydi. Üniversite sınavı bittiğinden beri zaten genel olarak bir yoğunluk var tatil beldelerinde. İnsanlar şehirlerarası sürekli yolculuk halinde. Bilinçsizlik kısmına da maalesef çok katılmıyorum. Maskenin, temizliğin ve sosyal mesafenin önemi ilk günlerden beri televizyonda, İnternette hemen hemen her alanda vurgulanıyor sonuçta.SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2020, 04:56:20Hocam attığınız mesaj size mantıklı geldiğini hissettirdiği için ben öyle bir yorum attım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Haklısınız veri açıklaması gerekiyor fakat karşısında koskoca bir bakanlık varken nasıl veri açıklayacaklar? O cesareti bulabileceklerini sanmıyorum maalesef. Umarım açıklanan sayılar gerçektir ama inandırıcı gelmiyor ne yazık ki...Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2020, 04:58:02Şuan ki vakalar sadece Ayasofya'nın Asıl şenlik 2 hafta sonra.Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2020, 04:59:56Olan bizim üniversitelere oldu. Oturmadığımız eve aylardır boşa kira veriyoruz bu gidişle vermeyede devam edeceğiz...Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2020, 05:02:03Maalesef ki öyle. Fakat her şey atlatıldığı gibi bu zor günlerde atlatılır inşallah.Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2020, 05:15:44Vurgulanıyor olduğu uygulandığı anlamına gelmiyor hocam. Halen daha maske takmayan bir sürü insan var dışarıda. Bakın daha 3 gün önce burada dolmuş şoförünü maske takın diye yolcuları uyardığı için bıçakladılar: https://www.tv100.com/balikesirde-mi...i-video-507777 2 temmuz - 15 temmuz' kalabalık diyorsanız şu an ki halini görseniz şok olursunuz bence.Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ben denize 1 sokak mesafede yaşıyorum, buna rağmen bırakın denize girmek için evden çıkmayı markete gitmek için bile çıkmıyorum zira hem işimi evden yapabiliyorum hemde ne evdeki ailemi de de bir başkasının hayatını riske atmak istemiyorum. En sevdiğim hobim yüzmek ancak bu sene yüzmemeyi tercih ettim, gelecek günler düzel olsun diye. Ama insanların bu keyfi umursamazlığı beni deli ediyor, hiç kimsenin umurunda olmadığı gibi bir de beni yargılayanlar var çevremde. Ben kendimce önlem alıp sürecin en az hasar ilet atlatılması adına bireysel sorumluluğumu yerine getirmenin derdindeyim. - 06-08-2020, 05:23:42Siz en doğrusunu yapıyorsunuz hocam. Biz gittik ama ne yazık ki bir şey anlamadık. Bagajda şemsiye ve sandalye ile boş ve sakin yer aramakla geçti günlerSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plajların bu halini görünce insanların bu kadar umursamaz olmasına anlam veremiyorum kimsenin canının kıymeti yok galiba.
- 06-08-2020, 05:32:11"Ay" mı? İnsanların rahatlığına bakılırsa, fazla iyimser gördüm sizi
Plajların bu halini görünce insanların bu kadar umursamaz olmasına anlam veremiyorum kimsenin canının kıymeti yok galiba.