Ben yorumum da mantıklı geldiğini söyledim mi? Nereden çıkardınız acaba? Mantıksız olduğunu kanıtlayan somut bilgiler varsa getirin bakalım. Sen tabipler birliğisin lafla iş yapacaklarsa o iş yaş.
Hocam attığınız mesaj size mantıklı geldiğini hissettirdiği için ben öyle bir yorum attım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Haklısınız veri açıklaması gerekiyor fakat karşısında koskoca bir bakanlık varken nasıl veri açıklayacaklar? O cesareti bulabileceklerini sanmıyorum maalesef. Umarım açıklanan sayılar gerçektir ama inandırıcı gelmiyor ne yazık ki...