Hocam attığınız mesaj size mantıklı geldiğini hissettirdiği için ben öyle bir yorum attım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Haklısınız veri açıklaması gerekiyor fakat karşısında koskoca bir bakanlık varken nasıl veri açıklayacaklar? O cesareti bulabileceklerini sanmıyorum maalesef. Umarım açıklanan sayılar gerçektir ama inandırıcı gelmiyor ne yazık ki...
Şuan ki vakalar sadece Ayasofya'nın Asıl şenlik 2 hafta sonra.