• 01-08-2020, 01:12:46
    #19
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ümraniyedeyim hocam. İstanbul Anadolu yakası. Ne varsa tanıdıktan yana sorun yaşadım. Araçta yağ kaçağı var diye 1000₺ aldılar, sorun devam etti. Başka birine yaptırdım 300₺ aldı ve yağ kesildi. Bu arada araçta termostat yok söktürdüm, fanlar sürekli çalışıyor.
    termostat neden söktürdün hocam, motora gidecek su ve sıcaklık miktarını termostat belirler. Sorun bundan kaynaklı olabilir %70 ihtimal
  • 01-08-2020, 01:13:52
    #20
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada termostatı söktürmüştüm daha önceden, fanlar sürekli çalışıyor hocam.
    honda arabası, yan sanayi ürünü sevmiyor hocam orjinal japon ürün olacak maalesef, japon işi her zaman sağlam oluyor ama arada bir böyle üzücü olaylar yaşatıyor, araç motoru kaç lt ?
  • 01-08-2020, 01:14:50
    #21
    Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    termostat neden söktürdün hocam, motora gidecek su ve sıcaklık miktarını termostat belirler. Sorun bundan kaynaklı olabilir %70 ihtimal
  • 01-08-2020, 01:15:21
    #22
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    honda arabası, yan sanayi ürünü sevmiyor hocam orjinal japon ürün olacak maalesef, japon işi her zaman sağlam oluyor ama arada bir böyle üzücü olaylar yaşatıyor, araç motoru kaç lt ?
    ustam suziki swift var bende satacaktım para geçti elime iyi bir araba alacaktım satmadım. Şimdi komple iç dış dolduruyorum arabayı hasta kaldım 1998 model ama gram sıkıntı yok araçta, 1.3 motor yakıt da yok ben bu arabayı satıp 60 bine araba alsam külliyen zarar japon saf japon. Japondan baska araba tanımam
  • 01-08-2020, 01:16:20
    #23
    Litreyi hiç bilmiyorum hocam. Aracı 3 ay önce aldım, bu arada 3,500₺ verdiğiniz yer nerede acaba? Ben 5 binden aşağı çıkamam gibi görüyorum.
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    honda arabası, yan sanayi ürünü sevmiyor hocam orjinal japon ürün olacak maalesef, japon işi her zaman sağlam oluyor ama arada bir böyle üzücü olaylar yaşatıyor, araç motoru kaç lt ?
  • 01-08-2020, 01:17:23
    #24
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.
    şehir içinde zaten kısa mesafede normaldir. Termostat takmayan ustaya suan neler diyorum içimden. Öyle saçmalıkmı olur. Araç Termostat bozuksa hararet yapması normaldir sen hiç yok diyorsun. Yanlış anlama ama hocam sen kendin bile bile conta yakmışsın belkide. Madem arabadan hiç anlamıyorsun benim gibi çevrene 10 liralıkta iş yaptırcaksın soracaksın.. Bu araba hocam parasını geçtim biz aşk sevgi ile bakıoz arabamıza
  • 01-08-2020, 01:17:26
    #25
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.
    üstad araç kaç motor senin ?

    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ustam suziki swift var bende satacaktım para geçti elime iyi bir araba alacaktım satmadım. Şimdi komple iç dış dolduruyorum arabayı hasta kaldım 1998 model ama gram sıkıntı yok araçta, 1.3 motor yakıt da yok ben bu arabayı satıp 60 bine araba alsam külliyen zarar japon saf japon. Japondan baska araba tanımam
    ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba
  • 01-08-2020, 01:18:17
    #26
    Ağustosun 14’üne kadar bu arabayı toparlamam lazım. Afyona gidip istanbul döneceğim ve nikahım olacak. İstanbulda sağlam bir yer önerebilir misiniz? Millete ağız eyip araba istemek istemiyorum.
  • 01-08-2020, 01:18:21
    #27
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Litreyi hiç bilmiyorum hocam. Aracı 3 ay önce aldım, bu arada 3,500₺ verdiğiniz yer nerede acaba? Ben 5 binden aşağı çıkamam gibi görüyorum.
    ne 5000 ust kapak açılacak sadece. Sağlam arabdan anlyan bir tanıış bulun sanayi çevresi olan