tezcreative adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aracımın contası mı yandı?
31
●475
- 01-08-2020, 01:12:46termostat neden söktürdün hocam, motora gidecek su ve sıcaklık miktarını termostat belirler. Sorun bundan kaynaklı olabilir %70 ihtimal
- 01-08-2020, 01:13:52honda arabası, yan sanayi ürünü sevmiyor hocam orjinal japon ürün olacak maalesef, japon işi her zaman sağlam oluyor ama arada bir böyle üzücü olaylar yaşatıyor, araç motoru kaç lt ?tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2020, 01:14:50Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2020, 01:15:21ustam suziki swift var bende satacaktım para geçti elime iyi bir araba alacaktım satmadım. Şimdi komple iç dış dolduruyorum arabayı hasta kaldımRazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1998 model ama gram sıkıntı yok araçta, 1.3 motor yakıt da yok ben bu arabayı satıp 60 bine araba alsam külliyen zarar
japon saf japon. Japondan baska araba tanımam
- 01-08-2020, 01:16:20Litreyi hiç bilmiyorum hocam. Aracı 3 ay önce aldım, bu arada 3,500₺ verdiğiniz yer nerede acaba? Ben 5 binden aşağı çıkamam gibi görüyorum.RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2020, 01:17:23şehir içinde zaten kısa mesafede normaldir. Termostat takmayan ustaya suan neler diyorum içimden. Öyle saçmalıkmı olur. Araç Termostat bozuksa hararet yapması normaldir sen hiç yok diyorsun. Yanlış anlama ama hocam sen kendin bile bile conta yakmışsın belkide. Madem arabadan hiç anlamıyorsun benim gibi çevrene 10 liralıkta iş yaptırcaksın soracaksın.. Bu araba hocam parasını geçtim biz aşk sevgi ile bakıoz arabamızatezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2020, 01:17:26üstad araç kaç motor senin ?tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir arabaorhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-08-2020, 01:18:21ne 5000 ust kapak açılacak sadece. Sağlam arabdan anlyan bir tanıış bulun sanayi çevresi olantezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1998 model ama gram sıkıntı yok araçta, 1.3 motor yakıt da yok ben bu arabayı satıp 60 bine araba alsam külliyen zarar