Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.
şehir içinde zaten kısa mesafede normaldir. Termostat takmayan ustaya suan neler diyorum içimden. Öyle saçmalıkmı olur. Araç Termostat bozuksa hararet yapması normaldir sen hiç yok diyorsun. Yanlış anlama ama hocam sen kendin bile bile conta yakmışsın belkide. Madem arabadan hiç anlamıyorsun benim gibi çevrene 10 liralıkta iş yaptırcaksın soracaksın.. Bu araba hocam parasını geçtim biz aşk sevgi ile bakıoz arabamıza