• 01-08-2020, 00:43:01
    #1
    Merhaba; arabam ile yaklaşık 150 km yol dönerken 20 dakikalık yolum kaldı ve birden hararet tavan yaptı. Otobanda sağa çektim, suyu var, yağı azalmış. Su ilave ettim, 1,5 litre yağ koydum. Eve gidene kadar problem olmadı, evin önünde durunca tekrar yükseldi, tekrar su ilave ettim. Ertesi gün tekrar hararet yaptı, yine su ekledim. Radyatör’den her arabaya bindiğinde küçük pet şişe kadar su eksildiğini görüyorum. Su boruları yumuşak, egzoz dışı ve içi simsiyah olmuş durumda. Radyatör ve su deposunda baloncuklar mevcut. Sizce conta yanmış mıdır?

    Aracım Honda Civic 2002 Sport Typer model.
  • 01-08-2020, 00:44:08
    #2
    Muhtemelen yanmış hocam, geçmiş olsun.
  • 01-08-2020, 00:47:25
    #3
    Hocam direk sanayiye çekin, her araca bindiğinizde zarar maliyetini yükseltirsiniz
  • 01-08-2020, 00:47:28
    #4
    Arabanın kaputuna 5 bin lira sıkışmış
  • 01-08-2020, 00:47:56
    #5
    Geçmiş olsun İnşaalah sadece contadır komle motor yapılacakda diyebilirler
  • 01-08-2020, 00:48:07
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Araca o haliyle binmemenizi tavsiye ederim. Daha büyük sorunlar ortaya çıkacaktır muhtemelen.
  • 01-08-2020, 00:49:34
    #7
    Conta gibi duruyor hocam, kapak sağlamsa çok masraflı olmaz diye düşünüyorum.
  • 01-08-2020, 00:49:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle conta yanmış hocam suyu motora çekip egzozdan atıyor o yüzden egzozun içi siyah ve o şekilde kullanmaya devam edersiniz yakında borular da sertleşir hava dolar içleri motora daha fazla zarar verebilirsiniz onun için hemen yaptırmanızda fayda var
  • 01-08-2020, 00:51:20
    #9
    hocam araayı direk bu gibi durumlarda sanayiye götürmen gerek. Egsoz içi döküldüyse araba rahat hava çıkışı yapamadıgından da hararet yapar. Yag su varsa sogutma sisteminde termostat yada fan açmıyor olabilir. Sanayiye yarın sabah açık yer varsa direk götür baktır. Contan yanmadıysa erkenden kurtar arabanı yaktı ise üst kapak açarlar güzelde para isterler üzülürsün.