hocam araayı direk bu gibi durumlarda sanayiye götürmen gerek. Egsoz içi döküldüyse araba rahat hava çıkışı yapamadıgından da hararet yapar. Yag su varsa sogutma sisteminde termostat yada fan açmıyor olabilir. Sanayiye yarın sabah açık yer varsa direk götür baktır. Contan yanmadıysa erkenden kurtar arabanı yaktı ise üst kapak açarlar güzelde para isterler üzülürsün.