Merhaba; arabam ile yaklaşık 150 km yol dönerken 20 dakikalık yolum kaldı ve birden hararet tavan yaptı. Otobanda sağa çektim, suyu var, yağı azalmış. Su ilave ettim, 1,5 litre yağ koydum. Eve gidene kadar problem olmadı, evin önünde durunca tekrar yükseldi, tekrar su ilave ettim. Ertesi gün tekrar hararet yaptı, yine su ekledim. Radyatörden her arabaya bindiğinde küçük pet şişe kadar su eksildiğini görüyorum. Su boruları yumuşak, egzoz dışı ve içi simsiyah olmuş durumda. Radyatör ve su deposunda baloncuklar mevcut. Sizce conta yanmış mıdır?
Aracım Honda Civic 2002 Sport Typer model.