• 01-08-2020, 01:18:55
    #28
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad araç kaç motor senin ?



    ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba
    Aynen oyle Allah nazardan kazadan beladan saklasın hocam
  • 01-08-2020, 01:21:37
    #29
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Litreyi hiç bilmiyorum hocam. Aracı 3 ay önce aldım, bu arada 3,500₺ verdiğiniz yer nerede acaba? Ben 5 binden aşağı çıkamam gibi görüyorum.
    arada mekanik farkı var fiyat farklı olabilir benim yaptırdığım fiyat ile o yüzden bir şey diyemem ama istanbuldan hondacı cok sağlam arkadaşlarım var yönlendirebilirim
  • 01-08-2020, 01:22:08
    #30
    1.6 Vtec motor var hocam. Otomatik bu arada.
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad araç kaç motor senin ?

    ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba
  • 01-08-2020, 13:45:01
    #31
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok teşekkür ederim yorumunuz için. Bayram nedeniyle hiçbir yer kabul etmedi ve bayramdan sonraya bıraktırdılar. Götürdüğüm yerler 2,5 - 3 bin TL masraf olduğunu söylediler. Bayramdan sonra mecburum bir yere yaptırmam gerekiyor. 2 gündür araç ile mecburen sağa sola gidiyorum. 2 gündür hararet göstergesi sabit hiçbir şekilde yükselmiyor. Benim bildiğim ise hararet sürekli artar. Tam evlilik arefesindeyiz 3000₺ koydu açıkcası 🙂
    Ben yolda kalmıştım konyada geçen sene arkadaşlar bilir konu açmıştım yardım için.neyse orda baktılar yap koydular su koydular adanaya geldim sağ salim dedim hararet artmıyo iyi. Bir gün sabah işe giDerken araba arkaya öyle bir duman attı ki sanırsın gaz bombası atmışlar. Sonuç 7.000 ₺ tüm motor değişti. Araba albela idi
  • 01-08-2020, 15:17:14
    #32
    Kullanmamakta fayda var öyleyse
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yolda kalmıştım konyada geçen sene arkadaşlar bilir konu açmıştım yardım için.neyse orda baktılar yap koydular su koydular adanaya geldim sağ salim dedim hararet artmıyo iyi. Bir gün sabah işe giDerken araba arkaya öyle bir duman attı ki sanırsın gaz bombası atmışlar. Sonuç 7.000 ₺ tüm motor değişti. Araba albela idi