1.6 Vtec motor var hocam. Otomatik bu arada.
RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad araç kaç motor senin ?

ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba