üstad araç kaç motor senin ?
ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba
Aynen oyle Allah nazardan kazadan beladan saklasın hocam