Litreyi hiç bilmiyorum hocam. Aracı 3 ay önce aldım, bu arada 3,500₺ verdiğiniz yer nerede acaba? Ben 5 binden aşağı çıkamam gibi görüyorum.
RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
honda arabası, yan sanayi ürünü sevmiyor hocam orjinal japon ürün olacak maalesef, japon işi her zaman sağlam oluyor ama arada bir böyle üzücü olaylar yaşatıyor, araç motoru kaç lt ?