Daha önce hararet yaptı, ailemi hastaneye götürürken bir hışımla çıkınxa suya bakmadım. Su borusu delinmiş ve içinde su kalmamış. Götürüp boruyu değiştirdim sorun devam edince termostat bozulmuş olabilir dediler ve yaklaşık 1,5 aydır hararet yapmıyordu. Uzun yoldan sonra tekrar bu hale geldi.
üstad araç kaç motor senin ?
ustam suziki swift var bende satacaktım para geçti elime iyi bir araba alacaktım satmadım. Şimdi komple iç dış dolduruyorum arabayı hasta kaldım

1998 model ama gram sıkıntı yok araçta, 1.3 motor yakıt da yok ben bu arabayı satıp 60 bine araba alsam külliyen zarar

japon saf japon. Japondan baska araba tanımam
ben yaklasık 7 yıldır araç alıp biniyorum sürüyorum japon gerçekten bambaşka bir şey, suan 2000 model 1.4 is var sedan keyifle biniyorum sorunu cok az olan kolayına hastalanmayan bir araba