bayram esnasında istanbula gitme mecburiyetim bulunuyor, ve bu soruya üzülerek evet diyorum...
edit: her zaman savundum, böyle bir topluma doğru entübe sayısı, doğru hasta sayısı verilmez arkadaşlar. ne kadar güveniyorsunuz televizyonda gördüğünüz hasta sayılarına? yahu bu millete sokağa çıkma yasağı var dediler millet birbirini patates etti. bizler toplumun %50 sinin kanattığı kadarız...
hakkımızda hayırlısı, dolar 15 lira olmadan önlem alın