Anket Corona
Toplam Katılımcı Sayısı: 83
Corona
Artar
%86,75 (72 Oy)
Artmaz
%13,25 (11 Oy)
  • 28-07-2020, 01:16:06
    #10
    mersinde hiç hasta yok dedikleri gün 3 kişi koronadan ölmüş mersin hastanesinde sizce gerçekleri söylüyorlar mı :/
  • 28-07-2020, 01:17:15
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz en azından 3 aydır evdesiniz, ben ise Şubat ayından itibaren evdeyim 8 Kilo almışım
    pandemi şubatta mı çıkmıştı? valla hatırlamıyorum hocam nedense nisan diye hatırliyordum günler bile karmakarışık..
    kilo ise 0 spor, 0 yürüyüş hala sabit kilo sanırım sizin metobolizma normal bu koşullara göre kilo almanız gayet normal. Ortalik düzeldiğinde çekidüzen verirsiniz
  • 28-07-2020, 01:17:10
    #12
    Memleketim urfa tek başına tüm türkiyeyi arttırmaya yeterde artar.
  • 28-07-2020, 01:18:47
    #13
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pandemi şubatta mı çıkmıştı? valla hatırlamıyorum hocam nedense nisan diye hatırliyordum günler bile karmakarışık..
    kilo ise 0 spor, 0 yürüyüş hala sabit kilo sanırım sizin metobolizma normal bu koşullara göre kilo almanız gayet normal. Ortalik düzeldiğinde çekidüzen verirsiniz
    Üni'den sonra bi 15 gün evde yatmak istemiştim. Mart ayında da olaylar patlak verdi, komple yatmış oldum :=)
  • 28-07-2020, 01:18:56
    #14
    Artık kimse maske bile takmazken
    Vakalar 1100-900 arası
    İyileşenler 1000-1100 arası
    Ölenler 15-35 arası
    Ve bu durum 2-3 haftadır böyle şahsen aşırı rahatsız oluyorum artık inandırıcı gelmiyor bana gerçek rakam söylenmiyor kesinlikle
  • 28-07-2020, 01:19:42
    #15
    Bende artacağını düşünüyorum. BİR vaka varken alınan tedbirlere bakın ve şuan ortalama günlük 900 üzeri olduğu halde hiç bir şey yokmuş gibi gelinen noktaya bakın. Bu hastalık daha çok yaşlıları etkilediği için insanlar çok rahat. Ben şu mantıkla ilerliyorum 31 yaşındayım tehlikeli yaş sınırında değilim Allaha şükür kronik bir rahatsızlığımda yok ama bir şekilde kapar ve bunu başkasına taşırsam diye 4 aydır evdyim diyebilirim. Alışverişi bile eve sipariş veriyoruz. Bence insan hayatı 2 cafede oturup orda burda gezmekten daha değerli.
  • 28-07-2020, 01:20:46
    #16
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mersinde hiç hasta yok dedikleri gün 3 kişi koronadan ölmüş mersin hastanesinde sizce gerçekleri söylüyorlar mı :/
    Bunlar buzdağının görünen kısmı görünmeyen kısmında allah bilir 10binlerce vaka vardır
  • 28-07-2020, 01:21:24
    #17
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üni'den sonra bi 15 gün evde yatmak istemiştim. Mart ayında da olaylar patlak verdi, komple yatmış oldum :=)
    sonra Türk erkekleri neden göbekli
  • 28-07-2020, 01:22:02
    #18
    we1
    #Digital Marketing | we1
    bayram esnasında istanbula gitme mecburiyetim bulunuyor, ve bu soruya üzülerek evet diyorum...

    edit: her zaman savundum, böyle bir topluma doğru entübe sayısı, doğru hasta sayısı verilmez arkadaşlar. ne kadar güveniyorsunuz televizyonda gördüğünüz hasta sayılarına? yahu bu millete sokağa çıkma yasağı var dediler millet birbirini patates etti. bizler toplumun %50 sinin kanattığı kadarız...

    hakkımızda hayırlısı, dolar 15 lira olmadan önlem alın