Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz en azından 3 aydır evdesiniz, ben ise Şubat ayından itibaren evdeyim 8 Kilo almışım
pandemi şubatta mı çıkmıştı? valla hatırlamıyorum hocam nedense nisan diye hatırliyordum günler bile karmakarışık..
kilo ise 0 spor, 0 yürüyüş hala sabit kilo sanırım sizin metobolizma normal bu koşullara göre kilo almanız gayet normal. Ortalik düzeldiğinde çekidüzen verirsiniz