Gelen kargocunun masken nerede diye sorduğum soruya, hihi abi yok ki ya kusura bakma demesi.
Şikayet için firmayı aradığımda, ya o arkadaş unutkan kusura bakmayın diye saçma sapan saygısızca yanıt vermesi..
Maalesef ben saldım artık. Bu bilinçte insanlar olduğu sürece ne virüs biter, ne ekonomi düzelir, ne ülke ilerler. Allah hakkımız'da hayırlısını versin. Böyle insanlar ile aynı dünyada olmaktan utanıyorum. Kendi sağlığını düşünmüyorsun, bari çevrendekileri düşün.