Coronanın bir gün biteceğinden bile emin değilim. İnsanlar da bıktı artık maskeyle gezmekten, dışarı çıkmamaktan vs.

Dünya Sağlık Örgütünün karamsar açıklamaları da virüsün artmasına bir etken oldu.

Bayram da artması veya azalması birşeyi değiştirmeyecek. 1 tane virüs bile dünya için risk.

Devletler de virüsü ciddiye almıyor belli ki. Ruslar hala gelip tatil yapabiliyor. Tekirdağ örnek şehir seçiliyor. Hemen ardından hafta sonu bütün İstanbul burada oluyor. Burada neredeyse herkes maske kullanımı konusunda dikkat ederken, istanbullular bu emeğin içine ediyor.