Şu anda gerçek rakamlar açıklanandan kat ve kat. Bizzat kendim ve yakınlarım yaşadığı için rahat söyleyebiliyorum. Bir de üstüne kurban bayramı, kesinlikle artacaktır. Ramazan Bayramı'nda bile baya bir artış oldu, hele kurban bayramında siz düşünün.
1 temmuz öncesi dönemden devam etseydik şuan 200-300 bandında ilerliyor olabilirdi henüz 900'lerin altına düşmedi ve günlük iyileşen sayısı azalmaya başladı. 1 haftalık süreçte hala toplam vaka sayısı 17 binlerde kol geziyor.
Zor hocam zor, yemin ederim ben hala evimdeyim 3 aydır doğru düzgün güneş yüzü görmüyorum millet dısarda vurüs yokmuş gibi eğlencesine bakıyor.
1 temmuz öncesi dönemden devam etseydik şuan 200-300 bandında ilerliyor olabilirdi henüz 900'lerin altına düşmedi ve günlük iyileşen sayısı azalmaya başladı. 1 haftalık süreçte hala toplam vaka sayısı 17 binlerde kol geziyor.
Zor hocam zor, yemin ederim ben hala evimdeyim 3 aydır doğru düzgün güneş yüzü görmüyorum millet dısarda vurüs yokmuş gibi eğlencesine bakıyor.
Siz en azından 3 aydır evdesiniz, ben ise Şubat ayından itibaren evdeyim 8 Kilo almışım
Bayram muhakkak etkileyecektir ama, su maskeleri ve hijyenimize birimiz degil hepimiz dikkat etsek daha kaliteli bitirirz bu durumu ama nerdeeeeeeeee. Yolda yururken maskesini agzindan cikarip aksiran tıksıran var. İcimden oyle bir tekme tokat ne olursa uygulayayim diyorum ama onada neyseeeee. Cahillik bitiricek cahillik.