Bende artacağını düşünüyorum. BİR vaka varken alınan tedbirlere bakın ve şuan ortalama günlük 900 üzeri olduğu halde hiç bir şey yokmuş gibi gelinen noktaya bakın. Bu hastalık daha çok yaşlıları etkilediği için insanlar çok rahat. Ben şu mantıkla ilerliyorum 31 yaşındayım tehlikeli yaş sınırında değilim Allaha şükür kronik bir rahatsızlığımda yok ama bir şekilde kapar ve bunu başkasına taşırsam diye 4 aydır evdyim diyebilirim. Alışverişi bile eve sipariş veriyoruz. Bence insan hayatı 2 cafede oturup orda burda gezmekten daha değerli.