hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pandemi şubatta mı çıkmıştı? valla hatırlamıyorum hocam nedense nisan diye hatırliyordum günler bile karmakarışık..
kilo ise 0 spor, 0 yürüyüş hala sabit kilo sanırım sizin metobolizma normal bu koşullara göre kilo almanız gayet normal. Ortalik düzeldiğinde çekidüzen verirsiniz
Üni'den sonra bi 15 gün evde yatmak istemiştim. Mart ayında da olaylar patlak verdi, komple yatmış oldum :=)