Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigortasız Çalışmak ?
28
●775
- 23-07-2020, 12:28:18Toplumun çoğunluğunun bir yanlışı yapması veya görmezden gelmesi o yanlışı doğru yapmaz.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik olarak bende doğru bulmuyorum fakat yasaya göre doğru.AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-07-2020, 12:38:14Bugün 2 günden bişi olmaz diyenler yarın 15 günden bişi olmaz derler uzar gider konu. İşveren işe aldıysa o sigortayı seve seve yapmak zorunda. Sigortasız işçinin başına bir kaza geldiğinde işçi hastaneye yetişmeden sigorta girişini yapıyorlar istedikten sonra. Çok zor bişi değil sigorta başlatmak. Hakkı hukuku bilen insanlar için.
- 23-07-2020, 12:38:42Ne yapmam gerekir diye sorup amacım para almak değil diyorsun hocam. Amacın ne o zaman ben pek anlamadım 2 gün çalışıp çıktığın bir yere bu kadar takarak? Teknik olarak git dava aç o zaman sonuçta hukuk bu hakkı vermiş, eğer bu mantıklı ve ahlaki geliyorsa sana, kimse başka bişey diyemez bu konuda.kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 12:41:10dostum ben şikayet etmek istiyorum amacım bu nereye başvurmam lazım bu konuda neler bilmem gerekiyor diye yardım almak için yazdım.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 12:43:09Ara 170 i et o zaman hocam.kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 12:51:01Farkındayım hocam da firma açısından düşünmek gerek.kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 12:53:07evet o konuda haklısınız zaten sizede hak veriyorum, ödeme için görüşeceğiz o zaman daha detaylı öğreneceğim durumuQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 16:59:15kimse burda sigortasız çalışmayı savunmuyor ama adamın başına gelmiş demi ? ee kanıtlama konusu bu ülkede en zor şey.yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dahaki sefere bu tür tuzaklara düşmesin. Dünyada her kez iyi olacak diye bir şey yok. böyle umursamaz kişilerede denk geliyor insan.