MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kural, yasa diyorsunuz da; yaptığınız 12 ticaretin kaçında fatura kestiniz/aldınız?
Çok büyük bir firma değilsen; her şeyi resmi yaparsan batışın yakındır. Bu bir gerçek. Devlet %51 ortağın minimum. Buradaki kimse de %100 yasalara uygun iş yapmıyor.
Toplumun çoğunluğunun bir yanlışı yapması veya görmezden gelmesi o yanlışı doğru yapmaz.

AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kanun olarak birşey demiyorum.
İşveren olarak düşünecek olsam hele ki kargo gibi şirketlerde gerçekten ayda 20 tane günlük eleman giriş çıkışı oluyor.
Her bir giriş çıkış için muhasebeciyle evrak yoğunluğunu bir düşünün. Cebine parasını koyup gönderse neyse ama o kadar uğraştırmak bana mantıklı gelmiyor.
Zaten zor olan bir hayatı daha da zorlaştırmaya gerek yok.
Etik olarak bende doğru bulmuyorum fakat yasaya göre doğru.