Bugün 2 günden bişi olmaz diyenler yarın 15 günden bişi olmaz derler uzar gider konu. İşveren işe aldıysa o sigortayı seve seve yapmak zorunda. Sigortasız işçinin başına bir kaza geldiğinde işçi hastaneye yetişmeden sigorta girişini yapıyorlar istedikten sonra. Çok zor bişi değil sigorta başlatmak. Hakkı hukuku bilen insanlar için.