yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün 2 günden bişi olmaz diyenler yarın 15 günden bişi olmaz derler uzar gider konu. İşveren işe aldıysa o sigortayı seve seve yapmak zorunda. Sigortasız işçinin başına bir kaza geldiğinde işçi hastaneye yetişmeden sigorta girişini yapıyorlar istedikten sonra. Çok zor bişi değil sigorta başlatmak. Hakkı hukuku bilen insanlar için.
kimse burda sigortasız çalışmayı savunmuyor ama adamın başına gelmiş demi ? ee kanıtlama konusu bu ülkede en zor şey.
bir dahaki sefere bu tür tuzaklara düşmesin. Dünyada her kez iyi olacak diye bir şey yok. böyle umursamaz kişilerede denk geliyor insan.