Ne yapmam gerekir diye sorup amacım para almak değil diyorsun hocam. Amacın ne o zaman ben pek anlamadım 2 gün çalışıp çıktığın bir yere bu kadar takarak? Teknik olarak git dava aç o zaman sonuçta hukuk bu hakkı vermiş, eğer bu mantıklı ve ahlaki geliyorsa sana, kimse başka bişey diyemez bu konuda.
dostum ben şikayet etmek istiyorum amacım bu nereye başvurmam lazım bu konuda neler bilmem gerekiyor diye yardım almak için yazdım.