• 20-07-2020, 19:04:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar muhasebecim ile malesef anlaşamıyoruz ve degistirmeyi düşünüyorum zor bir durum olabilir ama malesef bilgilendirmeleri kötü o yüzden daha bilgili bir muhasebeci arayisim var.
    Muhasebecim bie cok konuda bilgi sahibi değil o yuzden yoruyor beni. Aylik max. 20 fatura gelir 3 fatura gider. Aylık 350 tl muhasebeciye ödüyorum. Paraşüt böyle hizmet veriyor mu ?

    Neler önerirsiniz acaba ?
  • 20-07-2020, 19:11:10
    #2
    Paraşüt vb gibi sistemler ön muhasebe yazılımı sadece
  • 20-07-2020, 19:15:01
    #3
    Ben muhasebecide 6 ay calismistim ne gibi bir şikayetiniz var ?
    Benim bu 6 aylik süreçte öğrendiğim faturalarınızı toplar bunlari işler ve size ne kadar vergi çıktığını , daha az vergi ödemek istiyorsaniz x fiyatında fatura bulmanizi ister
  • 20-07-2020, 19:23:02
    #4
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar muhasebecim ile malesef anlaşamıyoruz ve degistirmeyi düşünüyorum zor bir durum olabilir ama malesef bilgilendirmeleri kötü o yüzden daha bilgili bir muhasebeci arayisim var.
    Muhasebecim bie cok konuda bilgi sahibi değil o yuzden yoruyor beni. Aylik max. 20 fatura gelir 3 fatura gider. Aylık 350 tl muhasebeciye ödüyorum. Paraşüt böyle hizmet veriyor mu ?

    Neler önerirsiniz acaba ?
    Sözleşmeniz varsa sözleşmeye uyun ben onu istemiyorum bırakıyorum başkasına geçicem diye bir durum yok öncelikle bunu belirtim cezai yaptırım söz konusu sizi şikayet edebilir bu hususlara dikkat edin

    SMMM olduğum için detayları biliyorum
  • 20-07-2020, 20:11:23
    #5
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraşüt vb gibi sistemler ön muhasebe yazılımı sadece
    Teşekkürler
    umutakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben muhasebecide 6 ay calismistim ne gibi bir şikayetiniz var ?
    Benim bu 6 aylik süreçte öğrendiğim faturalarınızı toplar bunlari işler ve size ne kadar vergi çıktığını , daha az vergi ödemek istiyorsaniz x fiyatında fatura bulmanizi ister
    Misal bana şu belge lazım dediğim zaman o belge hakkında bilgili olmalı tabi bu iş ile alakalı ve muhasebecinize sorun dendiginde ona sorduğum zaman bana bunun cevabını vermesini misl
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeniz varsa sözleşmeye uyun ben onu istemiyorum bırakıyorum başkasına geçicem diye bir durum yok öncelikle bunu belirtim cezai yaptırım söz konusu sizi şikayet edebilir bu hususlara dikkat edin

    SMMM olduğum için detayları biliyorum
    Sözleşmemiz yokta ilk defa sözleşme duyuyorum tabiki istedigim zaman işime gelmeyenle çalışmam yani sahada bunlar işlemez
  • 20-07-2020, 20:14:07
    #6
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler

    Misal bana şu belge lazım dediğim zaman o belge hakkında bilgili olmalı tabi bu iş ile alakalı ve muhasebecinize sorun dendiginde ona sorduğum zaman bana bunun cevabını vermesini misl

    Sözleşmemiz yokta ilk defa sözleşme duyuyorum tabiki istedigim zaman işime gelmeyenle çalışmam yani sahada bunlar işlemez
    Öyle düşünürseniz büyük hata yaparsınız benden söylemesi
  • 20-07-2020, 20:38:02
    #7
    Sırf bu sebep'den 4 senelik LTD şirketimi kapattım. Kapamaya'da 5000 TL masraf etmişimdir. Kapaması bile dert 7 ay oldu kapanır yakında

    Hiç bir konuda düzgün doğru bilgisi yoktu. Ayda gider + gelir toplam'da en fazla 10 fatura götürüyorum aylık 400 TL alıyordu. Şu 29 yaş muhabbeti vergi muafiyeti bağkur muafiyeti mevzularını 50 defa söylememe rağmen yok öyle bir şey dedi Muhasebecim sağolsun sayesinde belki 50 bin TL fazladan para ödemişimdir.
  • 20-07-2020, 22:41:48
    #8
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bu sebep'den 4 senelik LTD şirketimi kapattım. Kapamaya'da 5000 TL masraf etmişimdir. Kapaması bile dert 7 ay oldu kapanır yakında

    Hiç bir konuda düzgün doğru bilgisi yoktu. Ayda gider + gelir toplam'da en fazla 10 fatura götürüyorum aylık 400 TL alıyordu. Şu 29 yaş muhabbeti vergi muafiyeti bağkur muafiyeti mevzularını 50 defa söylememe rağmen yok öyle bir şey dedi Muhasebecim sağolsun sayesinde belki 50 bin TL fazladan para ödemişimdir.
    İste bu tam olarak bu povizyondayim
  • 20-07-2020, 23:30:32
    #9
    Muhasebeci rezilde eder vezir de diye boşuna dememişler. Anlaşmadan önce sorulara boğup bilgili olduğunu anlayıp öyle anlaşmak lazım