Ben muhasebecide 6 ay calismistim ne gibi bir şikayetiniz var ?
Benim bu 6 aylik süreçte öğrendiğim faturalarınızı toplar bunlari işler ve size ne kadar vergi çıktığını , daha az vergi ödemek istiyorsaniz x fiyatında fatura bulmanizi ister