Merhaba arkadaşlar muhasebecim ile malesef anlaşamıyoruz ve degistirmeyi düşünüyorum zor bir durum olabilir ama malesef bilgilendirmeleri kötü o yüzden daha bilgili bir muhasebeci arayisim var.
Muhasebecim bie cok konuda bilgi sahibi değil o yuzden yoruyor beni. Aylik max. 20 fatura gelir 3 fatura gider. Aylık 350 tl muhasebeciye ödüyorum. Paraşüt böyle hizmet veriyor mu ?

Neler önerirsiniz acaba ?