Sırf bu sebep'den 4 senelik LTD şirketimi kapattım. Kapamaya'da 5000 TL masraf etmişimdir. Kapaması bile dert 7 ay oldu kapanır yakında
Hiç bir konuda düzgün doğru bilgisi yoktu. Ayda gider + gelir toplam'da en fazla 10 fatura götürüyorum aylık 400 TL alıyordu. Şu 29 yaş muhabbeti vergi muafiyeti bağkur muafiyeti mevzularını 50 defa söylememe rağmen yok öyle bir şey dedi

Muhasebecim sağolsun sayesinde belki 50 bin TL fazladan para ödemişimdir.
İste bu tam olarak bu povizyondayim