Paraşüt vb gibi sistemler ön muhasebe yazılımı sadece
Teşekkürler
Ben muhasebecide 6 ay calismistim ne gibi bir şikayetiniz var ?
Benim bu 6 aylik süreçte öğrendiğim faturalarınızı toplar bunlari işler ve size ne kadar vergi çıktığını , daha az vergi ödemek istiyorsaniz x fiyatında fatura bulmanizi ister
Misal bana şu belge lazım dediğim zaman o belge hakkında bilgili olmalı tabi bu iş ile alakalı ve muhasebecinize sorun dendiginde ona sorduğum zaman bana bunun cevabını vermesini misl
Sözleşmeniz varsa sözleşmeye uyun ben onu istemiyorum bırakıyorum başkasına geçicem diye bir durum yok öncelikle bunu belirtim cezai yaptırım söz konusu sizi şikayet edebilir bu hususlara dikkat edin
SMMM olduğum için detayları biliyorum
Sözleşmemiz yokta ilk defa sözleşme duyuyorum tabiki istedigim zaman işime gelmeyenle çalışmam yani sahada bunlar işlemez