Merhaba arkadaşlar muhasebecim ile malesef anlaşamıyoruz ve degistirmeyi düşünüyorum zor bir durum olabilir ama malesef bilgilendirmeleri kötü o yüzden daha bilgili bir muhasebeci arayisim var.
Muhasebecim bie cok konuda bilgi sahibi değil o yuzden yoruyor beni. Aylik max. 20 fatura gelir 3 fatura gider. Aylık 350 tl muhasebeciye ödüyorum. Paraşüt böyle hizmet veriyor mu ?
Neler önerirsiniz acaba ?
Sözleşmeniz varsa sözleşmeye uyun ben onu istemiyorum bırakıyorum başkasına geçicem diye bir durum yok öncelikle bunu belirtim cezai yaptırım söz konusu sizi şikayet edebilir bu hususlara dikkat edin
SMMM olduğum için detayları biliyorum