Arkadaşımın derdine derman arıyoruz.
21
●384
- 17-07-2020, 18:04:04Kendi problemini arkadaşının problemi gibi anlatmışsın diyorsan yanlış düşünüyorsun. Öyle olsa kendi problemim derdim. Yüzüm gözükmüyor beni kimse tanımıyor. Kendi problemim olsa gocunmadan söylerdim. Neden birilerine yardım etmek yerine yargılamayı tercih ediyorsunuz.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 18:09:59bir arkadaşın sana birşey anlatmış şaşırmışsınmersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende garip birisin yazdım. burada ne yanlış var ?
arkadaşına forumdan bir üye bana garip birisi olduğumu yazdı de hocam oda başka forumda bu olayı bir arkadaş diye konu açsın birer çay söyleyin o ara oldu bitti