• 17-07-2020, 17:50:23
    #19
    ''Bi arkadaşım''
  • 17-07-2020, 18:04:04
    #20
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Bi arkadaşım''
    Kendi problemini arkadaşının problemi gibi anlatmışsın diyorsan yanlış düşünüyorsun. Öyle olsa kendi problemim derdim. Yüzüm gözükmüyor beni kimse tanımıyor. Kendi problemim olsa gocunmadan söylerdim. Neden birilerine yardım etmek yerine yargılamayı tercih ediyorsunuz.
  • 17-07-2020, 18:09:59
    #21
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim R10.net e üye olduğumdan haberi var. Bir kaç kez ödevini yaptırmıştık burada. Kendisine sordum onay verdi. Burada ne gibi bir yanlış var ki.
    bir arkadaşın sana birşey anlatmış şaşırmışsın
    bende garip birisin yazdım. burada ne yanlış var ?

    arkadaşına forumdan bir üye bana garip birisi olduğumu yazdı de hocam oda başka forumda bu olayı bir arkadaş diye konu açsın birer çay söyleyin o ara oldu bitti
  • 17-07-2020, 18:11:19
    #22
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi problemini arkadaşının problemi gibi anlatmışsın diyorsan yanlış düşünüyorsun. Öyle olsa kendi problemim derdim. Yüzüm gözükmüyor beni kimse tanımıyor. Kendi problemim olsa gocunmadan söylerdim. Neden birilerine yardım etmek yerine yargılamayı tercih ediyorsunuz.
    Takılıyorum hocam ya.