''Bi arkadaşım''
Kendi problemini arkadaşının problemi gibi anlatmışsın diyorsan yanlış düşünüyorsun. Öyle olsa kendi problemim derdim. Yüzüm gözükmüyor beni kimse tanımıyor. Kendi problemim olsa gocunmadan söylerdim. Neden birilerine yardım etmek yerine yargılamayı tercih ediyorsunuz.