mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi problemini arkadaşının problemi gibi anlatmışsın diyorsan yanlış düşünüyorsun. Öyle olsa kendi problemim derdim. Yüzüm gözükmüyor beni kimse tanımıyor. Kendi problemim olsa gocunmadan söylerdim. Neden birilerine yardım etmek yerine yargılamayı tercih ediyorsunuz.
Takılıyorum hocam ya.