Benim
R10.net e üye olduğumdan haberi var. Bir kaç kez ödevini yaptırmıştık burada. Kendisine sordum onay verdi. Burada ne gibi bir yanlış var ki.
bir arkadaşın sana birşey anlatmış şaşırmışsın
bende garip birisin yazdım. burada ne yanlış var ?
arkadaşına forumdan bir üye bana garip birisi olduğumu yazdı de hocam oda başka forumda bu olayı bir arkadaş diye konu açsın birer çay söyleyin o ara oldu bitti