İlk olarak özel bir hastaneye gittim bir kaç doktor kontrol edip dişi çekelim dedi.
Çektirmek son çare olsun farklı bir görüş alayım diye farklı bir özel diş muayenehanesine daha gittim orada'da bir kaç doktor baktı tedavi ile düzelebileceğini söyledi diş taşı,apse vs bir işlem tedavi uyguladı. Sürekli fırçala temiz tut dedi ve yolladı. Yaklaşık 20 gün oldu hala düzelmedi tekrar apse olmadı fakat diş eti azda olsa iltihaplı , fırçalarken kanıyor ve ağrı yapıyor.
Gittiğim doktorlar dişin sağlam olduğunu söyledi ama diş eti düzelmedi. Bir ilaç'da vermediler.

Sorum şu başka bir doktora daha gidip göstereyim çekelim derse , çektireyim mi yoksa bu konu'da yapabileceğim başka bir şey var mı. Bu konuda bilgisi tecrübesi olan varsa fikir verirse sevinirim..
Ana dişiniz gibi olmuyor, kurtarabiliriz diyorsa diş hekimi çektirmemenizi öneririm. (Tabi diş hekiminize güveniyorsanız)