6 ay öncesinde dişetlerimde çok büyük sorun vardı. Biraz araştırdıktan sonra özel bir klinikte periodontoloji uzmanına işlem yaptırdım. Dişeti küretajı denen bir işlem çok şükür yaptırdığım ilk günden beri ne ağrım ne sızım kaldı. Dişeti ağrısı hiçbir şeye benzemiyor. Sizi çok iyi anlıyorum. Periodontoloji uzmanıyla görüşün bence dişeti konusunda en uzman kişiler onlar. Bu arada hiçbir dişim çekilmeden işlem yapıldı. Sonrasında kendi isteğimle 20 lik dişlerimi çektirdim.