nar suyunu ağzında beklet. şişliği iner ama apsenin tedavisi yok oranın temizlenmesi lazım 6 ay sonra tekrar tekrarlar. en sonunda kök erir artık acı hissetmezsin diş ölür. sadece apse kalır ağzında konumuna göre sıkıntı verebilir. çektir kurtul uğraşma.
Hocam zaten apseleri temizledi konuda bunu yazdım. Tedavi uygulattım zaten. Buradaki mesele tedaviden beri 20 gün geçti fakat iyileşme yönünde pek bir şey göremedim.
Doktorların dedikleri birbirini tutmuyor. tutsa zaten hepsi çek dese çektireceğim. 3 farklı doktora gittim.