Ben de azı dişimde aynı problemi yaşadım. Özel muayenehanede diş hekimime gittim. Dişimde dolgu vardı ve dolguyu kaldırıp içerisine ilaç koydular. Üzerine geçici dolgu yaptılar ve bu şekilde 2-3 defa daha işlem gördü. En son hassasiyet probleminden dolayı kanal tedavisi yaptırmak zorunda kaldım ve hala dişim ağzımda. Ana dişiniz gibi olmuyor, kurtarabiliriz diyorsa diş hekimi çektirmemenizi öneririm. (Tabi diş hekiminize güveniyorsanız)