Benim'de azı dişim zaten. Kimin ne dediği belli değil ki

Biri düzelir diyor. diğeri dişde sorun yok ama çekelim diyor.
Düzelme ihtimali varsa çektirmem zaten. Başka bir doktora daha göstereyim
Hocam diş konusunda çok dikkatli olmanızı öneririm. Dişlerime bir araba parası harcadım ve öncesinde çok acı çektim. Size tavsiyem güvenilir bir diş hekimi bulmanız. Genelde diş hekimleri uğraşmak yerine direk çekim yapabiliyor. Hem maddi açıdan hem de uğraşmamak adına. Örneğin benim dişim için sadece dolgu ücreti almıştı. Kanal tedavisi, ilaç vb. şeyler için para bile almadı. Kısacası dişinizde bir problem, ağrı, hassasiyet sorunu vs. yoksa çektirmemeniz taraftarıyım.
Diş etiniz için de Curaprox marka yetişkin diş fırçası önereceğim. Diş etlerim çok hassastı ve dönemsel olarak apse problemim vardı. Bu diş fırçasının çok faydası oldu. Geçmiş olsun.