evo1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de azı dişimde aynı problemi yaşadım. Özel muayenehanede diş hekimime gittim. Dişimde dolgu vardı ve dolguyu kaldırıp içerisine ilaç koydular. Üzerine geçici dolgu yaptılar ve bu şekilde 2-3 defa daha işlem gördü. En son hassasiyet probleminden dolayı kanal tedavisi yaptırmak zorunda kaldım ve hala dişim ağzımda. Ana dişiniz gibi olmuyor, kurtarabiliriz diyorsa diş hekimi çektirmemenizi öneririm. (Tabi diş hekiminize güveniyorsanız)
Benim'de azı dişim zaten. Kimin ne dediği belli değil ki Biri düzelir diyor. diğeri dişde sorun yok ama çekelim diyor.
Düzelme ihtimali varsa çektirmem zaten. Başka bir doktora daha göstereyim