• 12-07-2020, 21:40:40
    #10
    kurusıkı almana gerek yok ben cok basit işlemlerle gercegini aldım. adlisicil ve sanırım bikaç vergisi vardı okadar.

    2016 da almıştım ben
  • 12-07-2020, 21:40:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracımın torpido kısmında kutu ve ruhsat olduğu sürece taşımaya girebilme olanağı nedir?




    Aldığım bayi bana vereceği belge ile yolda giderken çevirmeye takılsam bu ne diye sormazlar mı? Sıkıntı yaşar mıyım?
    Yok üstadım izah ettiğinizde bir problem çıkmaz çünkü fatura elinizde ne zaman aldığınız belli
  • 12-07-2020, 21:41:38
    #12
    Evde bulunacaksa ki nedenini can güvenliği varsayalım... Peki neden KURUSIKI? Bununla güvenlik sağlayamazsınız. Eğlence amacı düğün dernek kır düğününde gürültü yapmak derseniz anlarımda.

    Evde bulundurmak içni yanlış bir tercih. 2 adet 9x19 1 adet 12GA Stoeger M3k ile kişisel ev güvenliğimi sağlamaktayım

    Şahsi önerim,
    en kötüsü 5 yıllık harç paralarının düşük olmasından dolayı 1 adet 12 GA yivsiz bir av tütfeği almanızdır.


    Edit : ayrıca kurusıkı çantasında şarjörü boş bir şekilde faturası ile emniyette işletildikten sonra arabada bile gezdirilebilir. Sorun teşkil etmez.
  • 12-07-2020, 21:42:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurusıkı almana gerek yok ben cok basit işlemlerle gercegini aldım. adlisicil ve sanırım bikaç vergisi vardı okadar.

    2016 da almıştım ben
    Üstadım yanlış yönlendirmeyin lütfen.
    Herkes normal silah alabilir ona lafım yok lakin ruhsat alamazlar !
    Kişi ruhsatlı bulundurmak istiyor.
    Ruhsatsız normal silah normal kişi ve kişilerin belinde olması arabasında evinde suçu geçtim büyük risktir ....
  • 12-07-2020, 21:47:27
    #14
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım yanlış yönlendirmeyin lütfen.
    Herkes normal silah alabilir ona lafım yok lakin ruhsat alamazlar !
    Kişi ruhsatlı bulundurmak istiyor.
    Ruhsatsız normal silah normal kişi ve kişilerin belinde olması arabasında evinde suçu geçtim büyük risktir ....
    ben ruhsatsızmı aldım dedim ?
    evde bulundurma ruhsatım mevcut ihbarla ev aramasına geldiler dokunamadılar bile.
  • 12-07-2020, 21:47:32
    #15
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım yanlış yönlendirmeyin lütfen.
    Herkes normal silah alabilir ona lafım yok lakin ruhsat alamazlar !
    Kişi ruhsatlı bulundurmak istiyor.
    Ruhsatsız normal silah normal kişi ve kişilerin belinde olması arabasında evinde suçu geçtim büyük risktir ....
    Yanlış yönlendirme yapmamış birkaç adli sicil vs işlemi var demiş. Yasal olarak bulundurma ruhsatını aldığını söylemiş

    Ayrıca söylenen doğru. Heyet raporunu geçen, ruhsal bozukluğunu olmayan vede adli sicil kaydında silah almasında engel şart olmayan (harç ödemesini de yerini getirdikten sonra) Herkes gerçek silah bulundurma ruhsatı alabilir. Ev veya iş yeri için.

    Taşıma için şartlar ve gerekçeler daha ağırdır.
  • 12-07-2020, 21:49:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ruhsatsızmı aldım dedim ?
    evde bulundurma ruhsatım mevcut ihbarla ev aramasına geldiler dokunamadılar bile.
    Tamam üstadım kusura bakma lütfen
    Benimde başıma çok geldi ilk seneler iş yerinde bulunduruyordum şikayet ediyorlardı.
    Ben ruhsatsız taşınmasına çok karşıyım çünkü bilinçsiz olarak kullanılıyor kusura bakma tekrar
  • 12-07-2020, 21:51:33
    #17
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam üstadım kusura bakma lütfen
    Benimde başıma çok geldi ilk seneler iş yerinde bulunduruyordum şikayet ediyorlardı.
    Ben ruhsatsız taşınmasına çok karşıyım çünkü bilinçsiz olarak kullanılıyor kusura bakma tekrar
    ruhsatsız tabancayı açıkcası elime almam
  • 12-07-2020, 23:20:55
    #18
    Açıkcası yeni taşınacağım eve hırsız girdiği için daha önce can güvenliğim için böyle bir şey düşünüyorum. Öyleyse kurusıkı yerine normal bir silah alabilirim. Aynı şekilde her şeyi resmiyete döküp hiçbir şekilde gizli iş yapmadan olacak tabii bunlar. Önerebileceğiniz bir model var mıdır? Av tüfeği istemiyorum 😊