Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ruhsatsızmı aldım dedim ?
evde bulundurma ruhsatım mevcut ihbarla ev aramasına geldiler dokunamadılar bile.
Tamam üstadım kusura bakma lütfen
Benimde başıma çok geldi ilk seneler iş yerinde bulunduruyordum şikayet ediyorlardı.
Ben ruhsatsız taşınmasına çok karşıyım çünkü bilinçsiz olarak kullanılıyor kusura bakma tekrar