Kurusıkı tabanca için bulundurma ruhsatı diye bir şey yok. Aldığınız yerden kurusıkının faturasını alın, karakola gidip ek-3 belgesi var onu da alın kaydettirin yani karakola. Belinize takıp gezemezsiniz çevirmede vs alırlar para cezası var. Harici olarak arabanızda belgeleriyle birlikte kutusunda bulundurabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz.

Eğer alacaksan yakınlarda sistem değişecek değişmeden alabilirsin. Kurusıkı tabancayı da aynı silah gibi ruhsatlandıracak herkese vermeyecekler.

Ucunu falan açtırmaya kalkmayın ruhsatsız silah olarak işlem görür ve adli işleme girer haberiniz olsun.

Kesin bilgi yayabilirsin