TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam üstadım kusura bakma lütfen
Benimde başıma çok geldi ilk seneler iş yerinde bulunduruyordum şikayet ediyorlardı.
Ben ruhsatsız taşınmasına çok karşıyım çünkü bilinçsiz olarak kullanılıyor kusura bakma tekrar
ruhsatsız tabancayı açıkcası elime almam