Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurusıkı almana gerek yok ben cok basit işlemlerle gercegini aldım. adlisicil ve sanırım bikaç vergisi vardı okadar.

2016 da almıştım ben
Üstadım yanlış yönlendirmeyin lütfen.
Herkes normal silah alabilir ona lafım yok lakin ruhsat alamazlar !
Kişi ruhsatlı bulundurmak istiyor.
Ruhsatsız normal silah normal kişi ve kişilerin belinde olması arabasında evinde suçu geçtim büyük risktir ....