Aracımın torpido kısmında kutu ve ruhsat olduğu sürece taşımaya girebilme olanağı nedir?
Aldığım bayi bana vereceği belge ile yolda giderken çevirmeye takılsam bu ne diye sormazlar mı? Sıkıntı yaşar mıyım?
Yok üstadım izah ettiğinizde bir problem çıkmaz çünkü fatura elinizde ne zaman aldığınız belli